DOA postopek

Dead On Arrival postopek lahko uveljavlja končni kupec ali trgovec. V DOA ne spadajo napake, programske opreme, posodobitve BIOS-a, nadgradnje gonilnikov in ponovne namestitve programov.

Postopek se lahko izvede le, če so izpolnjeni vsi spodnji pogoji.

Postopek DOA za končnega kupca: Končni kupec uveljavljla DOA postopek v 7 dneh od dneva nakupa pri svojem trgovcu. Napravo v okvari mora trgovec prevzeti v originalni embalaži, brez poškodb, z vso pripadajočo opremo, ki je bila prenosniku priložena ob nakupu. Pri vračilu naprave v okvari je trgovec dolžan priložiti dokaz o nakupu (račun) in vračilu izdelka (zapisnik) v DOA postopku. Postopek DOA za trgovca: Trgovec ima 30 dni časa za uveljavitev DOA postopka naprave po nakupu od dobavitelja-distributerja. Izdelek mora biti vrnjen v originalni embalaži, z vso pripadojočo opremo, brez poškodb in ustrezno dokumentacijo - najmanj račun od dobavitelja.