Želite tudi vi učinkovito nagovoriti vaše stranke,
s pomočjo e-mail marketinga?
S povprečnim donosom naložbe (400%) je e-mailing eno od bolj donosnih tržnih orodij
na spletu.
Rešitev e-mailing marketinga je stroškovno ugodna in zelo učinkovit za ustvarjanje novih leadov oz povečanje prodaje.
V današnjem spletnem svetu, so potrošniki povezani z digitalno tehnologijo 24 ur na dan. Glede na veliko konurenco težko izstopate med vašimi tekmeci, zato je email marketing je eden najboljših načinov, kako ostati pred konkurenti in ohraniti komunikacijo z obstoječimi strankami.
83% odraslih v Sloveniji uporablja e-pošto, 65% pa je v zadnjih sedmih dneh uporabilo kupon ali popust od tržnega e-poštnega sporočila.
V Bitsetu vam bomo pomagali pripraviti preproste in učinkovite akcije, ki bodo izpolnila vaša pričakovanja in zastavljene cilje.
Kaj je GDPR in za koga velja?
Splošna evropska uredba o varstvu osebnih podatkov oz. GDPR
(General Data Protection Regulation) in ZVOP-2, zakon o varstvu osebnih
podatkov narekujeta celovito poenotenje pravil glede varstva osebnih
podatkov v Evropski Uniji. GDPR se nanaša na vsa podjetja in organizacije…,
ki upravljajo, hranijo ali obdelujejo osebne podatke fizičnih oseb.
Kaj imata skupnega Evropska uredba GDPR in email marketing?
Verjetno ste že pred 25. majem 2018 pridobili soglasje vseh prijavljenih
na vaše elektronske novičke, ki niso ustrezali novi GDPR zakonodaji.
Če imate sezname elektronskih naslovov, za katere po 25. maju 2018,
niste pridobili privolitve v skladu s GDPR zahtevami, vas lahko
ob inšpekcijskem pregledu doleti visoka kazen. Uporabljate lahko samo
tiste elektronske naslove, za katere lahko dokažete, da ste pridobili
njihovo soglasje v skladu z GDPR. Uredba GDPR prinaša strožja pravila
za pridobivanje privolitev za obdelavo osebnih podatkov, zato ne pozabite
preveriti, da so tudi vaši privolitveni obrazci v skladu z GDPR uredbo.