Prodajna spletna stran je namenjena:
REALIZACIJI NAKUPA VAŠIH STORITEV ALI PRODUKTOV.
Zakaj?
Ker dosega bistveno boljše konverzije! Tudi do 10%.
Kako je to možno?
Pomembno je, da selekcijo potencialnih kupcev naredimo že z oglasi in na stran pripeljemo samo dobro informirane in zainteresirane kupce, ki so že na podlagi oglasa vedeli kaj lahko pričakujejo, stran pa je le potrdila obljubljeno in jim na enostaven način omogočila nakup in dobro uporabniško izkušnjo.
Kakšna naj bo?
- Prodajna stran naj bo čim bolj podobna oglasu, ki je uporabniku že prej predstavil točno informacijo, kaj lahko pričakuje ob obisku strani.
- Pomembna je da vsebuje tiste elemente, ki so potrošnika nagovorili k kliku na oglas/obisku (enaka ponudba, cena, potrditev informacij iz oglasa)
- Prodajna stran naj bo prilagojena potencialnim kupcem. Končni cilj je kupca čim prej prepričati v nakup.