Napredno Google oglaševanje
Google je najbolj razširjen iskalnik na svetu. Skoraj 70% vseh iskanj po vsem svetu se opravi v Googlu. Za Slovenijo je ta številka 96%.
Googlovo oglaševalsko omrežje Adwords je največje in najmočnejše omrežje na svetu, ki dosega več kot 86% vseh uporabnikov interneta. Popolnoma smiselno je, da izkoristite ta ogromen doseg in ga uporabite, da razširite svoje poslovanje.
Prednosti Google Adwords
Merjenje in analiza
To je daleč največja prednost Adwords. Učinkovito lahko uporabljate Google Analytics in nešteto drugih diagnostičnih orodij, ki so na voljo za analizo vaše oglaševalske akcije, da bi vedeli, kaj dela in kaj ne. To omogoča stalno optimizacijo oglaševalske akcije in morebitno povečanje števila konverzij.
Remarketing
Ali je obiskovalec vaše spletne strani zapustil nakupovalno košarico?
Pripeljite ga nazaj.
- Remarketing, znano tudi kot ponovno trženje, je oblika spletnega oglaševanja, ki vam omogoča prikazovanje oglasov strankam, ki so obiskale vaše spletno mesto, vendar niso opravile nakupa. Ti oglasi se prikazujejo na drugih spletnih mestih, ki jih te potencialne stranke obiskujejo.
- Remarketing oglasi ohranjajo vašo blagovno znamko vidno in ponovno privabijo pozornost stranke in jih pripeljejo nazaj.
- Statistični podatki kažejo, da približno 2% kupcev opravi nakup ob prvem obisku spletne trgovine. Remarketing poskuša prepričati še ostalih 98% kupcev.