GOOGLE OGLAŠEVANJE

Napredno Google oglaševanje

Google je najbolj razširjen iskalnik na svetu. Skoraj 70% vseh iskanj po vsem svetu se opravi v Googlu. Za Slovenijo je ta številka 96%.

Googlovo oglaševalsko omrežje Adwords je največje in najmočnejše omrežje na svetu, ki dosega več kot 86% vseh uporabnikov interneta. Popolnoma smiselno je, da izkoristite ta ogromen doseg in ga uporabite, da razširite svoje poslovanje.

Prednosti Google Adwords

Ciljna publika

Vaš oglas je prikazan samo ljudem, ki iščejo izdelke / storitve, ki jih ponujate. Ciljate lahko tudi glede na lokacijo, zagotovite, da se prikazujejo samo ljudem v vašem mestu, regiji ali državi.

Cena na klik!

Plačate samo, če nekdo klikne na vaš oglas. Torej, če nekdo pogleda vaš oglas, vendar ne klikne na to, ne plačujete ničesar.

Proračunski nadzor

Oglaševanje proračunskega nadzora še nikoli ni bilo lažje. Odločite se, koliko ste pripravljeni porabiti in določite zgornjo mejo dnevnega porabljenega proračuna, ki ne bo presežena. Tako vedno vemo kaj lahko pričakujemo in si fiksiramo stroške.

Merjenje in analiza

To je daleč največja prednost Adwords. Učinkovito lahko uporabljate Google Analytics in nešteto drugih diagnostičnih orodij, ki so na voljo za analizo vaše oglaševalske akcije, da bi vedeli, kaj dela in kaj ne. To omogoča stalno optimizacijo oglaševalske akcije in morebitno povečanje števila konverzij.

Remarketing

Ali je obiskovalec vaše spletne strani zapustil nakupovalno košarico?
Pripeljite ga nazaj.

  • Remarketing, znano tudi kot ponovno trženje, je oblika spletnega oglaševanja, ki vam omogoča prikazovanje oglasov strankam, ki so obiskale vaše spletno mesto, vendar niso opravile nakupa. Ti oglasi se prikazujejo na drugih spletnih mestih, ki jih te potencialne stranke obiskujejo.
  • Remarketing oglasi ohranjajo vašo blagovno znamko vidno in ponovno privabijo pozornost stranke in jih pripeljejo nazaj.
  • Statistični podatki kažejo, da približno 2% kupcev opravi nakup ob prvem obisku spletne trgovine. Remarketing poskuša prepričati še ostalih 98% kupcev.

Koristi

Višji CTR v primerjavi z Adwords. Povečevanje brand awarenessa.

Zakaj pride do večje stopnje konverzij?

Ker oglasi ciljajo na obiskovalce, ki so se že zanimali za izdelek / storitev, zato jih hitreje pretvarjajov v nakupe.

Gradi ozaveščenost blagovne znamke

V Bitsetu vzpostavljamo prepričljive oglase za namene ponovnega ciljanja in zagotovljamo, da se vaši obiskovalci ne samo vračajo, ampak pretvarjajo v stranke.

Začnimo projekt

Pomagali vam bomo do visokih prodajnih rezultatov.

Izpolnite obrazec in prejmite klic svetovalca, ki vam bo podal vse informacije.

Copyright © 2019 Bitset, www.bitset.si. Vse pravice pridržane.